menighet

Konfirmantpåmelding

Velkommen som konfirmant i menighetene i Tynset!

PÅMELDING TIL KONFIRMASJON
Her kan du melde deg på som konfirmant. Klikk på lenken under og fyll ut skjemaet.

KLIKK HER

I kirken kommer vi tett inn på livets mysterier.
Her settes livet vårt inn i en større sammenheng. Her kan vi finne trøst og tro, håp og glede. Som konfirmant får du mulighet til å bli bedre kjent med kristendommen, slik den kommer til uttrykk i vår kultur og tradisjon. Å finne trygghet og tilhørighet til kirkehuset og det som skjer der, betyr å gi gleden og sorgen i livet ditt et hjem. Det er konfirmasjonsgaven vi ønsker å gi deg.

KONFIRMASJONSTIDPUNKTER 2025

Tylldalen lørdag 31. mai kl. 12.00

Tynset lørdag 7. juni kl. 11.00 og kl. 13.30

Brydalen søndag 8. juni kl. 11.00

Kvikne lørdag 14. juni 12.00

Under fanen til høyre på forsiden på vår hjemmeside finner du brosjyren som alle døpte har fått tilsendt i posten. Du er også hjertelig velkommen som konfirmant selv om du ikke er døpt. Vi finner sammen en tid for dåpen din før selve konfirmasjonsdagen.

Velkommen som konfirmant!