Tynset kirkelige fellesråd

Tylldalen kirke
Kvikne kirke

TÅRNAGENTER

Hei du som er 9 og 10 år gammel.

Vi trenger deg som agent, til å være med og løse oppdrag og mysterier!

Vi ønsker deg velkommen til
Tårnagentdager i Tynset kirke mandag 10. august og tirsdag 11. august 2020.

Agentmøtet starter kl. 09.00 og varer til kl. 14.30 begge dager.
Som agent får du utdelt agentbevis og agentkoffert. Vi skal lete etter symboler og skatter i kirka. Vi skal ha labyrintoppdrag og gå på oppdagelsestur i tårnet.

Du får servert frukt og varmmat begge dager.

Påmelding innen mandag 3. august 2020.
I år prøver vi oss med digital påmelding, klikk her og du kommer til påmeldingssiden.
Følg instruksjonen for å logge deg inn, velg "Mine aktiviteter" og meld ditt barn på
tårnagenter. (Husk å velge riktig menighet).

Til foresatte:
Tirsdag 11. august, kl. 14.00 er det en felles avslutning i kirka. Foreldre, søsken og andre er hjertelig velkommen til å se hva vi har holdt på med!

Opplegget er gratis. Har dere spørsmål, ta kontakt med Tina (mobil: 913 88 102) eller Trond (mobil: 971 16 679).

Den norske kirke driver barne- og ungdomsarbeid i tråd med gjeldende smittevernråd og forskrifter fra helsemyndighetene. Kirken har utarbeidet en detaljert smittevernveileder som er publisert på kirken.no/korona

Hilsen -  i all hemmelighet - oss i kirka.

Tina Solbakken og Trond Gellein Løkken

Publisert av:  den 26-06-2020